FARBE ZA KOSU - MOJA ISKUSTVA

Danas cu da Vam pisem o farbama za kosu koje sam probala,inace se farbam vec 10godina (NEMAM 100GOD)😀😁da ne shvatite pogresno,nego sam pocela sa farbanjem jako rano,sa 11godina sam izvukla pramenove,ı tako je sve poscelo....
Kao i sve mlade devojcice tada,ne razumete se vi mnogo u farbe i verujete u sve sto pise na farbama i mislite,to je to kako je na slici boja takva ce da bude i na mojoj kosi kad se ofarbam,hahhha,malo sutra!😆
Prve farbe bile su one koje su svima dostupne iz prodavnica i drogerija,pa cu da vam navedem sve brendove za koje mogu da se setim da sam isprobala.

Prva je bila ona Garnier 111 sto su je svi zvali po devojci na kutiji,znate ona 'pegava',tako se tad znalo koja je to boja 😏 i bila mi je ok lepo prirodno ledeno plava kosa ali ipak nije kvalitetna farba po meni,evo slike da se prisetite
tako da sam odlucila da eksperimentisem dalje..
Probala sam i Palette,ja ne znam koji 'ludi bes'me natera na to,ona tek unistava kosu,pogotovo ako se secate da je bila neka koja ima uz farbu i kesicu blansa koji se doda da kosa kao bude svetlija,a ja ispala zuto pile nikada mi kosa zuca nije bila,cak sam sa kapom na glavi otisla do frizerke da me prefarba 👎😑 znaci nikakooooooooooooo ne preporucujem!


,
Zatim sam se malo opametila i presla na L'oreal excellence koja je meni bila odlicna,mnogo lepe nijanse mi je primila kosa,nije agresivna bila prema kosı kao druge farbe,preporucujem je plavusama jer se nase boje toliko ne ispiraju ali je cena znatno visa...vredi svakı dinar ako zelite da imate zdravu kosu jedino je skupa,i smedje,crvene nijanse se jako ispiraju brzo jer to ipak nisu profesionalne farbe i trajne farbe kao one sto frizeri koriste.
Dugo sam se farbala sa njom godinama,ali kad nesto novo izadje ja uvek zelim da probam,tako da nisam ostala na njoj 
İdemo dalje...probala sam i KEUNE 1000 i 1001 sa njihovim hidrogenom,boje su im vrh,kosa mi se bila sjajna i bela bas lepa boja ali kosu tanji,jaka je previse agresivna boja,mozete da je koristite ali da zaboravite na peglu za kosu i feniranja,jer sta ce vam lepa boja ako imate tri dlake na glavi?


Posle toga sam presla na profesionalne i trajen farbe koje ne mozete kupiti u Liliju ili Dm-u,vec u Aleksandar Cosmetic i Herba marketu..
Prva koju sam probala bila je Free limix,koristila sam je 2 godine,jako su im lepe boje ali ja sam koristila za preliv nakon blajhanja,mnoge devojke koriste farbe sa 12% hidrogena i kazu da im posvetljuje kosu do bele mada ja se nisam usudila nista da probam sto je preko 9% hidrogena,i kao sto sam rekla na vec blajhanu kosu kao preliv znaci vec sam imala jako svetlu podlogu.

Posle svega toga sam odlucila posto mi se kosa stanjıla od blajhanja da nadjem neku boju da prestanem da se blajham i poslednja koju sam probala je Macadamia,koju imate u Aleksandru broj je 12.81 to je i najsvetlija farba iz njihove kolekcije 




videcete da pise na uputstvu za upotrebu da ako zelite jako svele nijanse da se koristi 12 hidrogen,ja sam imala kuci samo 9%,ofarbala sam se ali nije mi kosa ispala bela,ali me je odusevilo sto mi je kosa jako meka i svilena valjda zbog tih ulja sto ıma u sebi,tako da cu se sledeci put ıpak usuditi da probam sa 12 hidrogenom jer nısta nıje gore od blansa verujte mi,kad isprobam to sledeci put,pisacu vam kako je ispalo 💖


To je nekoliko boja kpjih sam se eto prisetila devojke tako da znate kada kupujete da nısu sve farbe iste niti ce svaka da vam odgovara,nadam se da vam je ovaj blog bar malo pomogao da ne morate da eksperimentisete kao ja,nego ımate eto savet iz prve ruke.
Ljubim vas puno,i ako postoji neka tema o kojoj bi ste zelele da pisem slobodno mi javite.👄

Коментари

  1. Ćao, ja da vam kažem moja iskustva nikako nemojte kupovati paletine farbe deluks jer kesica na kojoj piše pojačivać boja je blanš. I možete da zamislite moju reakciju kad sam videla moju boje kose žuta. Znaci nikako. Ovim putem hoću da upozorim druge žene da ne pogrešne kao ja pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo i meni se to desilo davno i mislila sam da sam jedina😂bukvalno sam bila kao pače iz crtaća🤣

      Избриши
  2. Meni se desila ista stvar sa Loreal exelence platinum,ta kesica za pojacivanje boja je blans....postala sam zuta kao pileh.Od prelepe boje koju sam imala,naravno kod frizera,ali je stanje takvo kakvo jeste i kupim farbu....znaci ocaj!!!!Mozda da nisam stavljala tu kesicu boja bi bila lepa,ne znam nisam pametna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. И мени се то исто десило да сам После фарбања са том истом фарбом са бланншом била жута као свијећа или пиле🤣🤣. Фризерка ми је рекла да у тој фарби има кесица са прахом и онај један хидроген се користе за блајхање, а После се користи она боја и хидроген за фарбање у боји. Нисам још испробала, надам се да ће успети боја која је на кутији. Само да не будем опет као пиле жута 😂😂

      Избриши
  3. Odličan tekst, bukvalno sam ih sve probala, i da definitivno delim tvoje misljenje, samo sto je moje iskustvo sa Keune fenomenalno, evo drugu godinu samo njih koristim, samo sto def.mora da se vodi racuna o primeni, i da se ispostuje sve,od razvijaca do minutaze, i evo-kosa koju svaki drugi dan peglam,uvijam, iiiiii za koju mi svi pitaju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8. јун 2020. 13:04

    Gde mogu da nadjem ovu farbu,ima lih uopste u Srbiji -https://www.lfhair.com.au/product/schwarzkopf-igora-royal-pearlescence-p95-43-pastel-mint-60ml/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. IMATE NA https://vasiljev.rs/p/profesionalne-farbe-za-kosu/igora-royal-60ml/

      Избриши
  5. Sve to sa farbama zavisi od tipa kose...koristila sam uglavnom paletu,koja jeste agresivna ali dobijem boju koju zelim uz moje male eksperimente naravno.... ali moram probati ovu poslednju koju si uzela macadamia...imala sam njihove sampone i regeneratore predobri su...preporucujem...

    ОдговориИзбриши
  6. Nikada,ali nikada se ne mesa blans sa farbom!!!Moze prvo blans,pa tek posle kad operete onda nanesite farbu i dobicete super boju.Ja sam frizer,i to svako treba da zna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno draga tako radim sa klasičnim blanšom.Ali baš u njihovim tutorijalima na YouTube objašnjavaju da se kesica sipa u mešavinu farbe i hidrogena . Uvek sam bila strašno žuta .. Isprobaću vaš metod ,mada sa tom malom kesicom ne može uspeti..Da li se kosa nakon blanša osuši pa stavi farba ili na mokru ?

      Избриши
  7. I svaka čast za tekst. Ja sam nedavno presla na L'Oréal Stockolm, boja je ok, meni ne stoje hladne nijanse, tako da više volim da budem malo žuta nego siva. Imam jako, jako slabu kosu, tako da mi L'Oréal bas odgovara. Koristila sam takodje i tu Paletinu jednom(i nikad vise) Igoru, Selectivu...a najduže Kenue 1517. Nisam skoro procitala realniji tekst. Puno pozdrava😘

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови