Sve o sivoj i beloj kosi-kako do sive i bele boje kose?

Drage dame,ovo je moj prvi blog,dugo sam razmisljala da li da krenem da pisem blogove a onda me je par drugarica podrzalo i ohrabrilo jer mislim da je lepo kad mozete nekome da delite savete,kritike i utiske o nekom proizvodu ili necemu.
Kao sto vidite u naslovu danas cu vam pisati kako da dodjete do bele i sive kose,odnosno kako sam ja to uspela da uradim.
Kao prvo,da ne zaboravim da vam kazem bila sam plava kad sam se rodila i sve do neke 10godine zivota ali je posle vremenom kosa pocela da mi tamni.Prve pramenove sam izvadila sa 15 godina,i onda sam pocela da se farbam u plavo.
Dugo sam se farbala u plavo,sto bi ja rekla (ZUTO),jer mi je svako odstupanje od bele i sive zuta boja.😜
Postavicu vam i par slika o svim tim bojama.
Kako je prosle godine moda postala siva kosa,i kako su svi poceli da je isprobavaju,to je bilo dovoljno da se i ja usudim za tako nesto,pa da pocnemo...




Prvo me je frizerka ofarbala,to nije bilo bas sivo vise mi se cinilo kao da je islo na plavkasto,tirkizno plavo kao sto vidite na slici jaaako cudna boja kose.Ono sto se desilo je da se meni to ispralo BUKVALNO posle dva pranja kose...naravno da sam poludela tada...😬😣ali sam onda odlucila da sama nadjem resenje posto najbolje poznajem svoju kosu,a i dosta se razumem u boje...
Cula sam i za ljubicasti sampon koji svi vec dobro znate ali probala sam milion brendova i mogu vam reci da jako malo ima dobrih...Evo kako da dobijete BELU kosu kao sneg...
Blajham se sa AURA blansem kojı imate u DM i Lili drogerijama,malo je poskupeo ali to je samo znak da valja i koristila sam 9% hidrogen to drzim max 35 minuta,zatim napravim preliv sa free limix farbom za kosu koju imate u Aleksandar Cosmetics 12.11 i to morate da pratite non stop kad namazete jer svakome kosa ne prima istom brzinom,ja drzim oko 10min.Operete kosu,osusite i evo kako je meni ispala boja

Ovo je slikano ujutru oko 10sati na dnevnom svetlu plus imam i klipsu ovde za koju cu vam isto naknadno objasniti kako sam joj boju sredila.😋 ETO TO JE TA BELA KOSA STO SAM HTELA,devojke su me zaustavljale stalno na ulici da pitaju kako imam tako belu boju...
Sad da predjemo na sivu...sa sivom je lakse cak bilo kad imate belu odnosno kad blans dobro posvetli kosu mozete da napravite preliv od farbe sive ja preporucujem FREE LİMİX 12.111 lepa boja jako ali ako ne zelite uraite ovako...na suvu cistu kosu pomesajte balzam koji treba da bude BELİ nıkako zuti,znaci beli balzam za kosu i par kapi ljubicastog sampona.Ta mesavina treba da bude boja lavande.Onda to namazite cetkom za farbanje kao farbu na celu kosu,zatim neka odstoji minimum 10 max 40minuta i isperite kosu vodom samo.Bice vam siva kosa plus mekana zbog balzama. Mozete da eksperimentisete jer neki samponi su ljubicasti neki teget kao L'oreal npr..nekad stavim jednu kap ljubicastog jednu teget i tako menjam...Ako vam kosa primi malo ljubicastog ne brinite ispere se to brzo to je normalno nekad jer svacija kosa ne prima istom brzinom.Evo slike




Ne preporucujem da se kosa pere ljubicastimm samponom a sve o ljubicastom samponu vam pisem u sledecem postu.

Nadam se da sam vam barem malo pomogla i da ce vam ove informacije biti od koristi.
Do sledeceg posta uzivajte i imajte lepe kose drage devojke 💋💋💋










Коментари

  1. Одговори
    1. Zdravo de se kupi ova farba dal ja ima u d/m market i cena ?

      Избриши
    2. https://www.alexandar-cosmetics.com/proizvod/farba-za-kosu-free-limix-100ml-veoma-intenzivna-pepeljasto-platinasta-12-11

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови