Beyaz ve gri saçlarla ilgili herşey /türkçe

Merhabalar güzel bayanlar,görduğunuz gibi blog yazmaya karar verim.
İki tane ayrı ülkede olduğum için,iki dilde yazmaya düşündüm,o zaman başilaylim😃
Bu sayfada beyaz ve gri saçrlarla ilgili yazı olucak,onun için dikatli okuyun!
İlk soylemem gereken şey benim doğal saçralım çok koyu değil,kolay açilabilir.
Hep sarı saç kullanıyordum senelerdır,ancak iki yıl önce gri saç moda olmaya başladı ve ben gri renk denemeye kararı aldım.İlk defa kuaför saçlarımı boyadi e o renk tam gri gibi degildi daha çok açık bir mavi gibi oldu resim da paylaşicam sizinle

O boya malessef bir hafta sonra aktı ve saçlarım yine sarıya döndü....pek da mutlu olamadım 👎😕
sonra ben bir çozum bulmaya karar verim ve oldu😀
(Size soylemeye unutmiyim şaçlarla ilgili baya bilgim var)İlk boya aldım numara 12.11 ve onu 9% oksidan suyu ila karıştırıp cila yaptim kendime,şaçlarımı yıkadım,kurutum ve sonuç harikaydı😍kar gibi beyaz saçlarim oldu
Bu resim sabah 10 gibi çekildi ve kesinikle hiç bir fotoshop yoktur.
Şimdi gri saçlara geçmeden size söylemem gereken şey,saçlarınız ilk acici ila açiyorsunuz açabildiniz kadar sonra cila uygulicaksiniz,cila islak saçla uygulanır.
Saç açtiniz ve gri saç istiyorsunuz iki tane seçenek var ya boya ila cila yada mor şampuanla,ikiside anlatıcam.

1)Boya ila cila için size boya ve oksidant suyu lazım olucak
Cila yapınca bazı kuaförlar şampn da içinde katarlar ben yapmıyorum.Benim boya numaram 12.111 ve 12.11 FREE LİMİX marka İtaliyanin markası,ve 9 oksidant suyu kariştirip suriyorum islak saça(isla çunku ilk saçlarınızı acici ila açtiniz ve yıkadınız güzelce 2 kere şaponla acici zor çikiyor biraz çunku)sonra sadece az havlu ila su alın ve cila sürün.Onu sürekli takip edin aynadan herkezin saç aynı değil benim çabuk boya alir onun için 10dakika tutuyorum size lazımsa fazla tutun ama yinede çok fazla da değil.Sonra yıkayın saçlariniz,saç krem ile nemlendirin.maske da uygulayin ve bitti💪😄saçlariniz gri olur.


2)Mor şamuapnla cila
Mor şamppon iki uç damla saç kremle (saç bakım kremı beyaz rengi olucak sarı degil)onları kariştirin ve lavanta gibi bir renk olması gerekiyor

sonra onu kuru saça,yanı eger açtınız şaç açici ila kurutun ve bu cila sürün güzel uygulayın btütün şaçlarınıza.Bekleyın 30-45dakika kadar ve sadece su ila saçlariniz yıkayın.
Bu cila belki bazen mor da çikabilir ama ilk kere yıkadınız zaman o gider.Bu cilanin iyi taraflar nedir,boya kullanmiyorsunuz ve saçlara zarar vermez artı saçlariniz daha hızlı uzar çunku besliyor saçlarinizi.
Mor şampuanlar çok marka var bi dahaki sayfamda onlar detajli size anlaticam,şimdilik bu kadar👄
Eğer bu size yardımcı olursa çok sevinirim,her hangi bir soru sormak isterseniz buyrun,cevap veririm.Öpiyörum kızlar

Коментари

Популарни постови