LJUBİCASTİ - ANTİ YELLOW SAMPON ZA KOSU

Zdravo devojke,kao sto sam i obecala pisem vam o ljubicastom-anti yellow samponu...pa da pocnemo😉
Probala sam milion sampona i sada cu da vam napisem moje utiske i iskustva:

1.Revlon silver sampon
Nisam nikako mogla da vam nadjem sliku,kupila sam ga u Cvrletu bio je prvi koji sam probala,secam se da je bio u tubi i jako skup oko 1.800,00 dinara...iako znamo da Revlon vazi za dobru marku recicu vam iz licnog iskustva da je sampon bio bezveze,oprala sam kosu nista se nije desilo ama bas nista....tako da ne znaci kad je nesto skupo da valja zato mu dajem ocenu 0.

2.Selective silver sampon
Drugi sampon koji sam probala bio je Selective İtalijanske proizvodnje..nije bio los kosa mi je tako brzo primila i prvi put se desilo da vidim da neki sampon deluje.Jako je taman,neka boja mastila da kazem,mana mu je sto vam kosa bude jaaako kruta i suva od njega,tako da mu dajem ocenu na skali od 0-10 hmmm..dobice 6.
3.L'oreal serie expert koji je po ceni malo skuplji,ali vredi svaki dinar,njegova boja je isto plava kosa vam se bas sija kad njega koristite ali je bio oko 2.500,00 dinara kupila sam ga u Turskoj.Mogu vam i reci da dosta dugo traje posto je na pumpicu i lakse se koristi.Takodje mana mu je sto kosu susi bas dosta,tako da morate da stavite jako pakovanje da vam dobro hidrira kosu.Dopada mi se isto sto se brzo ne ispira,zato mu dajem ocenu 9 samo iz razloga jer je cena visoka.
4.Fanola anti yellow sampon koji sam kupila u Beogradu u radnjama za frizersku opremu,cena mu je bila oko 850,00 dinara veliki je 1l sto je prednost u odnosu na ostale kojı su bili po 500ml.On je ljubicaste boje nije boja mastila bio mi je ok,jedino sto se brzo ispira i kad perete kosu sa njim dosta puta mi je primilo ljubicasto sto mi se ne dopada kod njega zato mu dajem ocenu 7.
5.Peti je bio iz Aleksandar Cosmetic Free Limix silvering sampon,prvo sto mi se dopada miris kao da mirise na borovnicu jakooo lepo mirise,plave je boje znaci kada sam ga prvi put koristila vec sam bila bas zadovoljna lepo mi je kosa bila sjajna,nije mi bila toliko suva sto mi se isto dopalo i nije bio skup oko 900,00dinara flasa je od 1l.Ocenu dajem 9.

6.Sampon iz Dm drogerija Balea Silver je kao sto mozete da vidite kada ga otvorite jako svetlo ljubicaste boje on vam kosu skoro pa i ne tonira tj ne menja joj boju toliko vise daje sjaj ne moze da ubije jako zutilo na kosi,e sad zasto sam vam njega pomenula,zato sto svi drugi jako pigmentisani samponi suse kosu mnogo on kosu tako omeksa i dobar je da ga kosristite svakodnevno za odrzavanje tona kose nakon koriscenja ovih gore sampona.Nije skup mislim da je bio oko 250,
00 dinara imate i masku,a ona je FENOMENALNA mnogo jaka i bas hidrira kosu jer ce vam verujte mi jako trebati hidratacija kod upotrebe silver sampona.Ne daje pigment ali kao sto sam navela cuva boju da se ne ispira hidrira zato ga preporucujem za svakodnevnu upotrebu.Ako treba da ocenim koliko tonira dala bi mu 0 jer nije dobar kao toner,ali za sivu kosu ili belu za svakodnevnu upotrebu i zbog pristupacne cene ocenu mu dajem 10.

E sad cu da vam otkrijem jos jednu tajnu 😊 u predhodnom blogu sam vam napisala da koristite balzam i sampon i mazete ko farbu na celu suvu kosu,u tu mesavinu mozete da dodate i jako malo oko 1/4 kasicice Manic Panic purple haze boje da vam kosa bude jos lepsa,ali kada stavljate Manic Panic nemojte dugo da drzite jer menı barem bas brzo prima kosa boju.Mesavina treba da vam izgleda ovako nekako
Lepo namazati na celu kosu svaku dlaku lepo premazite i isperite samo vodom.Ovaj kako bih rekla toner sa balzamom mazete na cistu suvu kosu,nikako na prljavu jer necete prati samponom kosu nakon nje vec samo isprati vodom.Kad sam cesto koristila ovu smesu kosa je pocela da mi raste brze jer nema ni hidrogena ni farbe u njoj tako da je preporucujem svima,ja licno stavljam 2 puta nedeljno nekada 1.
Nadam se da sam vam barem malo pomogla da se odlucite za sampon i da nadjete sta je nabolje resenje za vas.Ako imate bilo kakvih pitanja ostavite komentar,rado cu vam odgovoriti,i ako ste probale nesto od ovoga ostavite komentar da li vam se dopada.
Ljubim vas devojke 💓

Коментари

  1. Koliko traje boja na kosi od fenola sampona ja zaista ne razumijem plavusa sam ali nikad ne dobijem boju koju hocu ovo mi se svidja ako i koliko ostaje boja tako siva jeli od pranja do pranja ili duze hvala

    ОдговориИзбриши
  2. farbam se u plavo vec duze ali imam dosta crvenog pigmenta.. koristila sam farmavita Amethyste za zutilo na kosi, on je oko hiljadu din, nikakva vajda.. ali zato sa Seri Silver Samponom Farcom, zutilo na temenu se ujednacilo sa ostatkom, ublazilo jezivu neon polu ridju tako da sam odusevljena. U liliju je oko 700 din

    ОдговориИзбриши
  3. Zna li ko koji sampon je najbolji za sijedu kosu?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови