MOR ŞAMPUANLAR -İYİ VE KÖTÜ MARKALAR

Merhaba güzel bayanlar,🌸bugün sizle mor şampuanla ilgili bilgilerimi paylaşicam.
Bir kaç tane marka denedim ve size onlarin adılr ve benden aldığı puan yazicam...

1.Revlon mor şampuan,ilk aldım şampuandı fiyat yuksekti (75TL) ve tub şeklindeydi,küçük tub hatırlıyorum,internete baktım resim bulamadım.Eve geldim heycanlı,hemen denemek istedim ve saçlarıı yıkdım ama hiç bir şey olmadı saçlarım hiç degişmedi...onun için 0 puan veriyorum,çünkü pahalıydı ama hiç bir şey olmadı,demek ki pahalı ürünler herzaman iyiler anlamına gelmez kızlar dikat edin.

2.Selective mor şapuan İtaliyanın markası,(35TL)baya koyu rengi var koyu mor,saçlarimi yıkadım baya gri oldu ama saçlarımı çok sert yaptı onun için çok iyi bir maske kullanmanız lazım eğer dogal maske yaparsanaz daha da iyi olabilir,(maskelerın da tarıfler yazıcam ben kullandıgım olanlara bı daha kı blogumda),ona veriyorum 7 puan çunku saçlarımı çok sert yaptı.Resim da koyıyorum size
3.L'oreal serie expert şampuan mor degildi koyu lacivert ve popmalı onun için kullanmak daha kolay oluyor benim saçlarim için 2 kere pompa basmak yeterli,fıyat (90tl)şçok güzel saçlarım renk aldı ve baya parlıyordu saçlarım,fiyat biraz yuksek oldu için ona 9 puan veriyorum ama kesinikle çok begendim bu şampuan tavsiye ederim kızlar.
4.Fanola anti yellow mor şampuan sürekli instagramda göruyördüm ve onu almaya karar verım.(40tl)ve 1litre çok çok iyi fiyat şimdiye kadar en büyük ambalaj,onun rengi mordu saçlarım çok çabuk renk aldı ama inanin o kadar hızlı yıkamama ragmen mor renk da kalıyor bazen şaçlarınızda o sadece beni sinir ediyordu bir yıkamada geçiyor o morluk 😂ama yine bazen bir yerde gitmek istersenez ve öyle gitmek da pek size mutlu edemez.Ambalaj büyük dedim gibi fıyat da iyi sadece o 'morluktan'dolayı ona 7 puan vericem. 
5.Free Limix mor şampuan İtaliyanın marka,onu memleketimden aldıgım onun ambalaj da 1l,çok güzel bir koku var 🍇gibi kokuyor,o şampuançok güzel renk verdi saçlarım parlıyordu veeeee yumuşaktı  ilk defa saçlarım mor şampuanda o kadar kuru degildi.Fiyat uygundu ve güzel renkverdi onun için  9 puan veriyorum ona.
6.Balea mor şampuan Almanıyanın markasıdır,fiyat çok ucuz (10tl)ve maskesi var.Bu şampun sizin saçlarınıza gri renk kesinikle vermez çünkü renk çok açikti ama beyaz saçlarınız varsa çok yumuşak yapar saçlarınız parlar ama dedigim gibi sarı saçlarda sarılık almaz gri yapmaz bunun içim renk vermedi için 0 puan veriyorum ama bu şampuan bakım için gri ve beyz saçlar için çok muhteşem bir seçim ( bakım için 10 numaradır,şidetli tavsiyem,hem ucuz hem harıka saç oluyor yumuşak ama agrlık yapmaz sankı saçlarınız hiç boyamadıgınız gibi,dokundugunuz zaman,çok güzel nemlendiriyor saçlarınız.)
Şimd i size bir benim sırrım açıklıcam 😍😍😍 eger sampuanla yıkarsanız saçlrınız dedıgım gıbı kuru kalıyor ve her kıl boya aynı almaz onun için ben bir cila yaptım,size lazım olucak şeyler
-beyaz saç bakım krem
-mor yada lacivert sampuan
-ve Manic Panic purple haze rengi(o bıtkısel boyadır,hiç zarar vermez oksidan suyu ila uygulamıyor çunku ama 1 kucucuk damla lazım)
bunlari karıştırıp kuru saçlarınıza boya gibi firça ila güzel şürün bütün saçlarınıza uygulayın lavanta gibi bi renk olucak o karışım...onu 30dakaya kadar tutun ve sadece su ila yıkayın şampuan kulanmaya gerek yok çunku temiz kuru saçlara uyguldınız.


O bir dogal cila olarak kullanabilirsiniz her hafta.💓
Benim tavsiyelerim insallah size yardımcı olurlar,herzaman bana bir şey anlamadıysanız soru sorabilirsiniz,öpiyöruuuummm size bayanlar!👄

Коментари

Популарни постови